آگاهیآگاهی مادران نسبت به احکام شرعی پس از زایمان و ارتباط آن با برخی موارد [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 301-309]
آموزشطراحی الگویی جهت شناسایی و ارزیابی ریسکهای استراتژیک اجرای استراتژی بستههای تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 33-44]
آموزشبسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مفهومی تدوین [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 45-50]
آموزشبهره مندی از ظرفیت رسانه در استقرار برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ یک تجربه عملی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]
آموزشبررسی وضعیت آموزش سونوگرافی در برنامه های آموزشی رشته تخصصی زنان وزایمان در دانشگاههای علوم پزشکی تربیت کننده دستیار از دیدگاه دستیاران این رشته و اساتید [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 105-114]
آموزش بهداشت و ارتقای سلامتتبیین تجربه متخصصین تعلیم و تربیت و آموزش بهداشت در آموزش بهداشت مدارس با بحران های موجود آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در مدارس با تاکید بر شناسایی نیازها [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 285-300]
آموزش عالیاخلاق حرفه ای در آموزش دانشگاهی: ابعاد و ساز هها [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 272-284]
آنالیز مفهوماخلاق حرفه ای در آموزش دانشگاهی: ابعاد و ساز هها [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 272-284]
ا
اثربخشی سازمانیبررسی رابطه بین سبک های مدیریت با اثر بخشی سازمانی در دفاتر استعدادهای درخشان دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 129-144]
اجرای استراتژیطراحی الگویی جهت شناسایی و ارزیابی ریسکهای استراتژیک اجرای استراتژی بستههای تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 33-44]
اخلاق حرفهایرابطه بین اخلاق حرفه ای و جامعه پذیری سازمانی میان کارکنان معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 258-271]
اخلاق حرفه ایتاثیر آموزش اصول اخلاقی با روش ایفای نقش در کارآموزی بر مهارتهای اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 159-170]
اخلاق حرفه ایاخلاق حرفه ای در آموزش دانشگاهی: ابعاد و ساز هها [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 272-284]
اخلاق در پژوهشلزوم بررسی پژوهش های مشاهده ای در کمیته های اخلاق در پژوهش [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 247-257]
ارزیابیطراحی الگویی جهت شناسایی و ارزیابی ریسکهای استراتژیک اجرای استراتژی بستههای تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 33-44]
ارزیابی عملکردارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
استاد پزشکیتجارب اساتید پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مشکلات مرتبط با مدیریت کلاس [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 179-196]
اسلامجایگاه سالمندان و مراقبت از سلامت آنها در اسلام [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 97-104]
اشتیاق شغلیبررسی رابطه بین مدیریت دانش و اشتیاق شغلی با سکوت سازمانی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 310-322]
اصولاصول و تکنی کهای جراحی اندا مهای کلیوی-ادراری در دوران اسلامی(از سوم تا قرن سیزدهم هجری) [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 333-350]
اقدامات بحرانیارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
انبوه سازیآمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
انتخاب جنسیّتبررسی فقهی و پزشکی تعیین جنسیّت جنین توسط تکنیک(PGD) [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 71-86]
انضباطتجارب اساتید پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مشکلات مرتبط با مدیریت کلاس [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 179-196]
انگیزشتجارب اساتید پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مشکلات مرتبط با مدیریت کلاس [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 179-196]
ایفای نقشتاثیر آموزش اصول اخلاقی با روش ایفای نقش در کارآموزی بر مهارتهای اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 159-170]
ب
بحث مبتنی بر دانشطراحی و ساماندهی طرح منتورینگ در دانشکده پزشکی شیراز و تقویت آموزش مبتنی بر دانش عمقی از طریق این طرح [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 228-236]
برآورد نیروی انسانیتعیین حد گسترش رشته های علوم پزشکی درمقاطع تحصیلات تکمیلی درکشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 9-20]
برنامه های درسیتحلیل عاملی تأییدی راهکارهای تأثیرگذار در بین المللی سازی برنامه های درسی علوم پزشکی:دیدگاه اعضای هیئت علمی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 197-212]
بومی گزینیآمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
بیماربررسی موانع اقامه نماز بیمار از دیدگاه بیماران بستری در بخش های بستری بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب رفسنجان [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 145-158]
بیمارستانبررسی موانع اقامه نماز بیمار از دیدگاه بیماران بستری در بخش های بستری بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب رفسنجان [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 145-158]
بیمارستان دوستدار مادررابطه ی شایستگی های رهبری بالینی ماماهای شاغل در بیمارستا ن های دولتی دانشگاه علوم پزشکی ایران با شاخص های بیمارستان دوستدار مادر [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 323-332]
بین المللی سازیتحلیل عاملی تأییدی راهکارهای تأثیرگذار در بین المللی سازی برنامه های درسی علوم پزشکی:دیدگاه اعضای هیئت علمی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 197-212]
پ
پرسشنامه رفتار مدیریت عمکلردبررسی رفتارهای مدیریت عملکرد مدیران گروههای آموزشی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با ابزار PMBQ درسال 1395 [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 115-128]
پزشکیبسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مفهومی تدوین [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 45-50]
پزشکیبهره مندی از ظرفیت رسانه در استقرار برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ یک تجربه عملی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]
پژوهش های مشاهده ایلزوم بررسی پژوهش های مشاهده ای در کمیته های اخلاق در پژوهش [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 247-257]
ت
تبعیض جنسیّتبررسی فقهی و پزشکی تعیین جنسیّت جنین توسط تکنیک(PGD) [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 71-86]
تحلیل محتواتجارب اساتید پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مشکلات مرتبط با مدیریت کلاس [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 179-196]
تحولطراحی الگویی جهت شناسایی و ارزیابی ریسکهای استراتژیک اجرای استراتژی بستههای تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 33-44]
تحولبسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مفهومی تدوین [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 45-50]
تحولبهره مندی از ظرفیت رسانه در استقرار برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ یک تجربه عملی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]
تحول و نوآوری در آموزشآمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
تدریساخلاق حرفه ای در آموزش دانشگاهی: ابعاد و ساز هها [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 272-284]
تربیت دستیاربررسی وضعیت آموزش سونوگرافی در برنامه های آموزشی رشته تخصصی زنان وزایمان در دانشگاههای علوم پزشکی تربیت کننده دستیار از دیدگاه دستیاران این رشته و اساتید [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 105-114]
تکنیکاصول و تکنی کهای جراحی اندا مهای کلیوی-ادراری در دوران اسلامی(از سوم تا قرن سیزدهم هجری) [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 333-350]
تکنیک( PGD )بررسی فقهی و پزشکی تعیین جنسیّت جنین توسط تکنیک(PGD) [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 71-86]
تمرکز زداییآمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
توانمندیبررسی وضعیت آموزش سونوگرافی در برنامه های آموزشی رشته تخصصی زنان وزایمان در دانشگاههای علوم پزشکی تربیت کننده دستیار از دیدگاه دستیاران این رشته و اساتید [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 105-114]
ج
جامعهپذیری سازمانیرابطه بین اخلاق حرفه ای و جامعه پذیری سازمانی میان کارکنان معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 258-271]
جرّاحیاصول و تکنی کهای جراحی اندا مهای کلیوی-ادراری در دوران اسلامی(از سوم تا قرن سیزدهم هجری) [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 333-350]
جنسیت جنینجنسیت جنین از دیدگاه قرآن، روایات و دانش جنین شناسی [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 87-96]
جنینجنسیت جنین از دیدگاه قرآن، روایات و دانش جنین شناسی [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 87-96]
خ
خودارزشیابیخود ارزشیابی صلاحیت بالینی کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال تحصیلی 95 -94 [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 237-246]
د
دانشجوبکارگیری روش تدریس کلاس وارونه(flip classroom ) جهت ارتقا دانش ورضایتمندی دانشجویان دندانپزشکی در دروس پری کلینیک بیمار یهای لثه وکودکان [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 213-218]
دانشجویان پزشکیطراحی و ساماندهی طرح منتورینگ در دانشکده پزشکی شیراز و تقویت آموزش مبتنی بر دانش عمقی از طریق این طرح [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 228-236]
دانشکده دندانپزشکیرتبه بندی گروههای تخصصی در دانشکدههای دندانپزشکی کشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 59-70]
درس فرایند آموزش به بیمارطراحی و اجرای روش یادگیری تلفیقی در آموزش پرستاری:تلفیق رو شهای یادگیری مبتنی بر حل مسئله و ایفای نقش در بخش عملی فرآیند آموزش به بیمار [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 219-227]
دستیاران زنان وزایمانبررسی وضعیت آموزش سونوگرافی در برنامه های آموزشی رشته تخصصی زنان وزایمان در دانشگاههای علوم پزشکی تربیت کننده دستیار از دیدگاه دستیاران این رشته و اساتید [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 105-114]
دفاتر استعدادهای درخشانبررسی رابطه بین سبک های مدیریت با اثر بخشی سازمانی در دفاتر استعدادهای درخشان دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 129-144]
دلایل پزشکیبررسی فقهی و پزشکی تعیین جنسیّت جنین توسط تکنیک(PGD) [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 71-86]
دندانپزشکیبکارگیری روش تدریس کلاس وارونه(flip classroom ) جهت ارتقا دانش ورضایتمندی دانشجویان دندانپزشکی در دروس پری کلینیک بیمار یهای لثه وکودکان [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 213-218]
دوره اسلامیاصول و تکنی کهای جراحی اندا مهای کلیوی-ادراری در دوران اسلامی(از سوم تا قرن سیزدهم هجری) [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 333-350]
ر
رتبه بندیرتبه بندی گروههای تخصصی در دانشکدههای دندانپزشکی کشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 59-70]
رسانهبهره مندی از ظرفیت رسانه در استقرار برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ یک تجربه عملی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]
رهبری بالینیرابطه ی شایستگی های رهبری بالینی ماماهای شاغل در بیمارستا ن های دولتی دانشگاه علوم پزشکی ایران با شاخص های بیمارستان دوستدار مادر [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 323-332]
روایاتجنسیت جنین از دیدگاه قرآن، روایات و دانش جنین شناسی [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 87-96]
روش آموزش تلفیقیطراحی و اجرای روش یادگیری تلفیقی در آموزش پرستاری:تلفیق رو شهای یادگیری مبتنی بر حل مسئله و ایفای نقش در بخش عملی فرآیند آموزش به بیمار [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 219-227]
روش ایفای نقشطراحی و اجرای روش یادگیری تلفیقی در آموزش پرستاری:تلفیق رو شهای یادگیری مبتنی بر حل مسئله و ایفای نقش در بخش عملی فرآیند آموزش به بیمار [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 219-227]
روش تدریسبکارگیری روش تدریس کلاس وارونه(flip classroom ) جهت ارتقا دانش ورضایتمندی دانشجویان دندانپزشکی در دروس پری کلینیک بیمار یهای لثه وکودکان [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 213-218]
روش حل مسئله تعدیل شدهطراحی و اجرای روش یادگیری تلفیقی در آموزش پرستاری:تلفیق رو شهای یادگیری مبتنی بر حل مسئله و ایفای نقش در بخش عملی فرآیند آموزش به بیمار [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 219-227]
ریسک استراتژیکطراحی الگویی جهت شناسایی و ارزیابی ریسکهای استراتژیک اجرای استراتژی بستههای تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 33-44]
س
سالمندیجایگاه سالمندان و مراقبت از سلامت آنها در اسلام [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 97-104]
سبک های مدیریتبررسی رابطه بین سبک های مدیریت با اثر بخشی سازمانی در دفاتر استعدادهای درخشان دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 129-144]
سکوت سازمانیبررسی رابطه بین مدیریت دانش و اشتیاق شغلی با سکوت سازمانی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 310-322]
سونوگرافیبررسی وضعیت آموزش سونوگرافی در برنامه های آموزشی رشته تخصصی زنان وزایمان در دانشگاههای علوم پزشکی تربیت کننده دستیار از دیدگاه دستیاران این رشته و اساتید [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 105-114]
ش
شاخصهای آموزشیرتبه بندی گروههای تخصصی در دانشکدههای دندانپزشکی کشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 59-70]
شاخص های منابع انسانیتعیین حد گسترش رشته های علوم پزشکی درمقاطع تحصیلات تکمیلی درکشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 9-20]
شبیه سازیارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
شناساییطراحی الگویی جهت شناسایی و ارزیابی ریسکهای استراتژیک اجرای استراتژی بستههای تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 33-44]
شناسایی نیازهاتبیین تجربه متخصصین تعلیم و تربیت و آموزش بهداشت در آموزش بهداشت مدارس با بحران های موجود آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در مدارس با تاکید بر شناسایی نیازها [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 285-300]
ص
صلاحیت بالینیخود ارزشیابی صلاحیت بالینی کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال تحصیلی 95 -94 [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 237-246]
ط
طب اورژانسارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
طبقه بندی مشاغل علوم پزشکیتعیین حد گسترش رشته های علوم پزشکی درمقاطع تحصیلات تکمیلی درکشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 9-20]
ع
عدالت در آموزشآمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
علوم پزشکیطراحی الگویی جهت شناسایی و ارزیابی ریسکهای استراتژیک اجرای استراتژی بستههای تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 33-44]
علوم پزشکیتحلیل عاملی تأییدی راهکارهای تأثیرگذار در بین المللی سازی برنامه های درسی علوم پزشکی:دیدگاه اعضای هیئت علمی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 197-212]
ف
فتقاصول و تکنی کهای جراحی اندا مهای کلیوی-ادراری در دوران اسلامی(از سوم تا قرن سیزدهم هجری) [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 333-350]
ق
قوانین کلاسیتجارب اساتید پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مشکلات مرتبط با مدیریت کلاس [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 179-196]
ک
کارآموزیتاثیر آموزش اصول اخلاقی با روش ایفای نقش در کارآموزی بر مهارتهای اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 159-170]
کارورزان پزشکیخود ارزشیابی صلاحیت بالینی کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال تحصیلی 95 -94 [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 237-246]
کلمات کلیدی: جواز مشروطبررسی فقهی و پزشکی تعیین جنسیّت جنین توسط تکنیک(PGD) [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 71-86]
کلمات کلیدی: قرآنجنسیت جنین از دیدگاه قرآن، روایات و دانش جنین شناسی [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 87-96]
کلیهاصول و تکنی کهای جراحی اندا مهای کلیوی-ادراری در دوران اسلامی(از سوم تا قرن سیزدهم هجری) [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 333-350]
کمیته اخلاق در پژوهشلزوم بررسی پژوهش های مشاهده ای در کمیته های اخلاق در پژوهش [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 247-257]
کیفیت خدماترابطه ی شایستگی های رهبری بالینی ماماهای شاغل در بیمارستا ن های دولتی دانشگاه علوم پزشکی ایران با شاخص های بیمارستان دوستدار مادر [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 323-332]
گ
گامتجنسیت جنین از دیدگاه قرآن، روایات و دانش جنین شناسی [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 87-96]
م
مازندرانخود ارزشیابی صلاحیت بالینی کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال تحصیلی 95 -94 [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 237-246]
مامارابطه ی شایستگی های رهبری بالینی ماماهای شاغل در بیمارستا ن های دولتی دانشگاه علوم پزشکی ایران با شاخص های بیمارستان دوستدار مادر [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 323-332]
ماموریت گراییآمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
متخصصینتبیین تجربه متخصصین تعلیم و تربیت و آموزش بهداشت در آموزش بهداشت مدارس با بحران های موجود آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در مدارس با تاکید بر شناسایی نیازها [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 285-300]
مثانهاصول و تکنی کهای جراحی اندا مهای کلیوی-ادراری در دوران اسلامی(از سوم تا قرن سیزدهم هجری) [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 333-350]
محاسبه هزینه های آموزشتعیین حد گسترش رشته های علوم پزشکی درمقاطع تحصیلات تکمیلی درکشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 9-20]
مدارستبیین تجربه متخصصین تعلیم و تربیت و آموزش بهداشت در آموزش بهداشت مدارس با بحران های موجود آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در مدارس با تاکید بر شناسایی نیازها [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 285-300]
مدیران آموزشیبررسی رفتارهای مدیریت عملکرد مدیران گروههای آموزشی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با ابزار PMBQ درسال 1395 [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 115-128]
مدیریت دانشبررسی رابطه بین مدیریت دانش و اشتیاق شغلی با سکوت سازمانی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 310-322]
مدیریت عملکردبررسی رفتارهای مدیریت عملکرد مدیران گروههای آموزشی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با ابزار PMBQ درسال 1395 [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 115-128]
مدیریت کلاستجارب اساتید پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مشکلات مرتبط با مدیریت کلاس [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 179-196]
مذهبآگاهی مادران نسبت به احکام شرعی پس از زایمان و ارتباط آن با برخی موارد [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 301-309]
مراقبت از سالمندانجایگاه سالمندان و مراقبت از سلامت آنها در اسلام [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 97-104]
مراقبت بعد از زایمانآگاهی مادران نسبت به احکام شرعی پس از زایمان و ارتباط آن با برخی موارد [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 301-309]
مطالعه کیفیتجارب اساتید پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مشکلات مرتبط با مدیریت کلاس [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 179-196]
معاونت آموزشیرابطه بین اخلاق حرفه ای و جامعه پذیری سازمانی میان کارکنان معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 258-271]
منتورینگطراحی و ساماندهی طرح منتورینگ در دانشکده پزشکی شیراز و تقویت آموزش مبتنی بر دانش عمقی از طریق این طرح [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 228-236]
موانع اقامه نمازبررسی موانع اقامه نماز بیمار از دیدگاه بیماران بستری در بخش های بستری بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب رفسنجان [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 145-158]
ن
نفاسآگاهی مادران نسبت به احکام شرعی پس از زایمان و ارتباط آن با برخی موارد [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 301-309]
نوآوریطراحی الگویی جهت شناسایی و ارزیابی ریسکهای استراتژیک اجرای استراتژی بستههای تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 33-44]
نوآوریبسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مفهومی تدوین [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 45-50]
نوآوریبهره مندی از ظرفیت رسانه در استقرار برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ یک تجربه عملی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]
واگذاری حداکثری)آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
وزارت بهداشترابطه بین اخلاق حرفه ای و جامعه پذیری سازمانی میان کارکنان معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 258-271]
ی
یادگیریتاثیر آموزش اصول اخلاقی با روش ایفای نقش در کارآموزی بر مهارتهای اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 159-170]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد