نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی آگاهی مادران نسبت به احکام شرعی پس از زایمان و ارتباط آن با برخی موارد [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 301-309]
  • آموزش طراحی الگویی جهت شناسایی و ارزیابی ریسک‌های استراتژیک اجرای استراتژی بسته‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 33-44]
  • آموزش بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مفهومی تدوین [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 45-50]
  • آموزش بهره مندی از ظرفیت رسانه در استقرار برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ یک تجربه عملی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]
  • آموزش بررسی وضعیت آموزش سونوگرافی در برنامه های آموزشی رشته تخصصی زنان وزایمان در دانشگاههای علوم پزشکی تربیت کننده دستیار از دیدگاه دستیاران این رشته و اساتید [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 105-114]
  • آموزش بهداشت و ارتقای سلامت تبیین تجربه متخصصین تعلیم و تربیت و آموزش بهداشت در آموزش بهداشت مدارس با بحران های موجود آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در مدارس با تاکید بر شناسایی نیازها [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 285-300]
  • آموزش عالی اخلاق حرفه ای در آموزش دانشگاهی: ابعاد و ساز هها [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 272-284]
  • آنالیز مفهوم اخلاق حرفه ای در آموزش دانشگاهی: ابعاد و ساز هها [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 272-284]

ا

  • اثربخشی سازمانی بررسی رابطه بین سبک های مدیریت با اثر بخشی سازمانی در دفاتر استعدادهای درخشان دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 129-144]
  • اجرای استراتژی طراحی الگویی جهت شناسایی و ارزیابی ریسک‌های استراتژیک اجرای استراتژی بسته‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 33-44]
  • اخلاق حرفه‌ای رابطه بین اخلاق حرفه ای و جامعه پذیری سازمانی میان کارکنان معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 258-271]
  • اخلاق حرفه ای تاثیر آموزش اصول اخلاقی با روش ایفای نقش در کارآموزی بر مهارتهای اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 159-170]
  • اخلاق حرفه ای اخلاق حرفه ای در آموزش دانشگاهی: ابعاد و ساز هها [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 272-284]
  • اخلاق در پژوهش لزوم بررسی پژوهش های مشاهده ای در کمیته های اخلاق در پژوهش [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 247-257]
  • ارزیابی طراحی الگویی جهت شناسایی و ارزیابی ریسک‌های استراتژیک اجرای استراتژی بسته‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 33-44]
  • ارزیابی عملکرد ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
  • استاد پزشکی تجارب اساتید پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مشکلات مرتبط با مدیریت کلاس [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 179-196]
  • اسلام جایگاه سالمندان و مراقبت از سلامت آن‌ها در اسلام [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 97-104]
  • اشتیاق شغلی بررسی رابطه بین مدیریت دانش و اشتیاق شغلی با سکوت سازمانی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 310-322]
  • اصول اصول و تکنی کهای جراحی اندا مهای کلیوی-ادراری در دوران اسلامی(از سوم تا قرن سیزدهم هجری) [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 333-350]
  • اقدامات بحرانی ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
  • انبوه سازی آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
  • انتخاب جنسیّت بررسی فقهی و پزشکی تعیین جنسیّت جنین توسط تکنیک(PGD) [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 71-86]
  • انضباط تجارب اساتید پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مشکلات مرتبط با مدیریت کلاس [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 179-196]
  • انگیزش تجارب اساتید پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مشکلات مرتبط با مدیریت کلاس [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 179-196]
  • ایفای نقش تاثیر آموزش اصول اخلاقی با روش ایفای نقش در کارآموزی بر مهارتهای اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 159-170]

ب

  • بحث مبتنی بر دانش طراحی و ساماندهی طرح منتورینگ در دانشکده پزشکی شیراز و تقویت آموزش مبتنی بر دانش عمقی از طریق این طرح [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 228-236]
  • برآورد نیروی انسانی تعیین حد گسترش رشته های علوم پزشکی درمقاطع تحصیلات تکمیلی درکشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 9-20]
  • برنامه های درسی تحلیل عاملی تأییدی راهکارهای تأثیرگذار در بین المللی سازی برنامه های درسی علوم پزشکی:دیدگاه اعضای هیئت علمی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 197-212]
  • بومی گزینی آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
  • بیمار بررسی موانع اقامه نماز بیمار از دیدگاه بیماران بستری در بخش های بستری بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب رفسنجان [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 145-158]
  • بیمارستان بررسی موانع اقامه نماز بیمار از دیدگاه بیماران بستری در بخش های بستری بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب رفسنجان [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 145-158]
  • بیمارستان دوستدار مادر رابطه ی شایستگی های رهبری بالینی ماماهای شاغل در بیمارستا ن های دولتی دانشگاه علوم پزشکی ایران با شاخص های بیمارستان دوستدار مادر [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 323-332]
  • بین المللی سازی تحلیل عاملی تأییدی راهکارهای تأثیرگذار در بین المللی سازی برنامه های درسی علوم پزشکی:دیدگاه اعضای هیئت علمی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 197-212]

پ

  • پرسشنامه رفتار مدیریت عمکلرد بررسی رفتارهای مدیریت عملکرد مدیران گروه‌های آموزشی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با ابزار PMBQ درسال 1395 [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 115-128]
  • پزشکی بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مفهومی تدوین [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 45-50]
  • پزشکی بهره مندی از ظرفیت رسانه در استقرار برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ یک تجربه عملی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]
  • پژوهش های مشاهده ای لزوم بررسی پژوهش های مشاهده ای در کمیته های اخلاق در پژوهش [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 247-257]

ت

  • تبعیض جنسیّت بررسی فقهی و پزشکی تعیین جنسیّت جنین توسط تکنیک(PGD) [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 71-86]
  • تحلیل محتوا تجارب اساتید پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مشکلات مرتبط با مدیریت کلاس [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 179-196]
  • تحول طراحی الگویی جهت شناسایی و ارزیابی ریسک‌های استراتژیک اجرای استراتژی بسته‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 33-44]
  • تحول بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مفهومی تدوین [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 45-50]
  • تحول بهره مندی از ظرفیت رسانه در استقرار برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ یک تجربه عملی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]
  • تحول و نوآوری در آموزش آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
  • تدریس اخلاق حرفه ای در آموزش دانشگاهی: ابعاد و ساز هها [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 272-284]
  • تربیت دستیار بررسی وضعیت آموزش سونوگرافی در برنامه های آموزشی رشته تخصصی زنان وزایمان در دانشگاههای علوم پزشکی تربیت کننده دستیار از دیدگاه دستیاران این رشته و اساتید [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 105-114]
  • تکنیک اصول و تکنی کهای جراحی اندا مهای کلیوی-ادراری در دوران اسلامی(از سوم تا قرن سیزدهم هجری) [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 333-350]
  • تکنیک( PGD ) بررسی فقهی و پزشکی تعیین جنسیّت جنین توسط تکنیک(PGD) [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 71-86]
  • تمرکز زدایی آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
  • توانمندی بررسی وضعیت آموزش سونوگرافی در برنامه های آموزشی رشته تخصصی زنان وزایمان در دانشگاههای علوم پزشکی تربیت کننده دستیار از دیدگاه دستیاران این رشته و اساتید [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 105-114]

ج

  • جامعه‌پذیری سازمانی رابطه بین اخلاق حرفه ای و جامعه پذیری سازمانی میان کارکنان معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 258-271]
  • جرّاحی اصول و تکنی کهای جراحی اندا مهای کلیوی-ادراری در دوران اسلامی(از سوم تا قرن سیزدهم هجری) [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 333-350]
  • جنسیت جنین جنسیت جنین از دیدگاه قرآن، روایات و دانش جنین شناسی [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 87-96]
  • جنین جنسیت جنین از دیدگاه قرآن، روایات و دانش جنین شناسی [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 87-96]

خ

  • خودارزشیابی خود ارزشیابی صلاحیت بالینی کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال تحصیلی 95 -94 [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 237-246]

د

  • دانشجو بکارگیری روش تدریس کلاس وارونه(flip classroom ) جهت ارتقا دانش ورضایتمندی دانشجویان دندانپزشکی در دروس پری کلینیک بیمار یهای لثه وکودکان [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 213-218]
  • دانشجویان پزشکی طراحی و ساماندهی طرح منتورینگ در دانشکده پزشکی شیراز و تقویت آموزش مبتنی بر دانش عمقی از طریق این طرح [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 228-236]
  • دانشکده دندانپزشکی رتبه بندی گروه‌های تخصصی در دانشکده‌های دندانپزشکی کشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 59-70]
  • درس فرایند آموزش به بیمار طراحی و اجرای روش یادگیری تلفیقی در آموزش پرستاری:تلفیق رو شهای یادگیری مبتنی بر حل مسئله و ایفای نقش در بخش عملی فرآیند آموزش به بیمار [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 219-227]
  • دستیاران زنان وزایمان بررسی وضعیت آموزش سونوگرافی در برنامه های آموزشی رشته تخصصی زنان وزایمان در دانشگاههای علوم پزشکی تربیت کننده دستیار از دیدگاه دستیاران این رشته و اساتید [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 105-114]
  • دفاتر استعدادهای درخشان بررسی رابطه بین سبک های مدیریت با اثر بخشی سازمانی در دفاتر استعدادهای درخشان دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 129-144]
  • دلایل پزشکی بررسی فقهی و پزشکی تعیین جنسیّت جنین توسط تکنیک(PGD) [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 71-86]
  • دندانپزشکی بکارگیری روش تدریس کلاس وارونه(flip classroom ) جهت ارتقا دانش ورضایتمندی دانشجویان دندانپزشکی در دروس پری کلینیک بیمار یهای لثه وکودکان [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 213-218]
  • دوره اسلامی اصول و تکنی کهای جراحی اندا مهای کلیوی-ادراری در دوران اسلامی(از سوم تا قرن سیزدهم هجری) [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 333-350]

ر

  • رتبه بندی رتبه بندی گروه‌های تخصصی در دانشکده‌های دندانپزشکی کشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 59-70]
  • رسانه بهره مندی از ظرفیت رسانه در استقرار برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ یک تجربه عملی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]
  • رهبری بالینی رابطه ی شایستگی های رهبری بالینی ماماهای شاغل در بیمارستا ن های دولتی دانشگاه علوم پزشکی ایران با شاخص های بیمارستان دوستدار مادر [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 323-332]
  • روایات جنسیت جنین از دیدگاه قرآن، روایات و دانش جنین شناسی [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 87-96]
  • روش آموزش تلفیقی طراحی و اجرای روش یادگیری تلفیقی در آموزش پرستاری:تلفیق رو شهای یادگیری مبتنی بر حل مسئله و ایفای نقش در بخش عملی فرآیند آموزش به بیمار [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 219-227]
  • روش ایفای نقش طراحی و اجرای روش یادگیری تلفیقی در آموزش پرستاری:تلفیق رو شهای یادگیری مبتنی بر حل مسئله و ایفای نقش در بخش عملی فرآیند آموزش به بیمار [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 219-227]
  • روش تدریس بکارگیری روش تدریس کلاس وارونه(flip classroom ) جهت ارتقا دانش ورضایتمندی دانشجویان دندانپزشکی در دروس پری کلینیک بیمار یهای لثه وکودکان [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 213-218]
  • روش حل مسئله تعدیل شده طراحی و اجرای روش یادگیری تلفیقی در آموزش پرستاری:تلفیق رو شهای یادگیری مبتنی بر حل مسئله و ایفای نقش در بخش عملی فرآیند آموزش به بیمار [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 219-227]
  • ریسک استراتژیک طراحی الگویی جهت شناسایی و ارزیابی ریسک‌های استراتژیک اجرای استراتژی بسته‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 33-44]

س

  • سالمندی جایگاه سالمندان و مراقبت از سلامت آن‌ها در اسلام [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 97-104]
  • سبک های مدیریت بررسی رابطه بین سبک های مدیریت با اثر بخشی سازمانی در دفاتر استعدادهای درخشان دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 129-144]
  • سکوت سازمانی بررسی رابطه بین مدیریت دانش و اشتیاق شغلی با سکوت سازمانی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 310-322]
  • سونوگرافی بررسی وضعیت آموزش سونوگرافی در برنامه های آموزشی رشته تخصصی زنان وزایمان در دانشگاههای علوم پزشکی تربیت کننده دستیار از دیدگاه دستیاران این رشته و اساتید [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 105-114]

ش

  • شاخصهای آموزشی رتبه بندی گروه‌های تخصصی در دانشکده‌های دندانپزشکی کشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 59-70]
  • شاخص های منابع انسانی تعیین حد گسترش رشته های علوم پزشکی درمقاطع تحصیلات تکمیلی درکشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 9-20]
  • شبیه سازی ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
  • شناسایی طراحی الگویی جهت شناسایی و ارزیابی ریسک‌های استراتژیک اجرای استراتژی بسته‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 33-44]
  • شناسایی نیازها تبیین تجربه متخصصین تعلیم و تربیت و آموزش بهداشت در آموزش بهداشت مدارس با بحران های موجود آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در مدارس با تاکید بر شناسایی نیازها [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 285-300]

ص

  • صلاحیت بالینی خود ارزشیابی صلاحیت بالینی کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال تحصیلی 95 -94 [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 237-246]

ط

  • طب اورژانس ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
  • طبقه بندی مشاغل علوم پزشکی تعیین حد گسترش رشته های علوم پزشکی درمقاطع تحصیلات تکمیلی درکشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 9-20]

ع

  • عدالت در آموزش آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
  • علوم پزشکی طراحی الگویی جهت شناسایی و ارزیابی ریسک‌های استراتژیک اجرای استراتژی بسته‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 33-44]
  • علوم پزشکی تحلیل عاملی تأییدی راهکارهای تأثیرگذار در بین المللی سازی برنامه های درسی علوم پزشکی:دیدگاه اعضای هیئت علمی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 197-212]

ف

  • فتق اصول و تکنی کهای جراحی اندا مهای کلیوی-ادراری در دوران اسلامی(از سوم تا قرن سیزدهم هجری) [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 333-350]

ق

  • قوانین کلاسی تجارب اساتید پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مشکلات مرتبط با مدیریت کلاس [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 179-196]

ک

  • کارآموزی تاثیر آموزش اصول اخلاقی با روش ایفای نقش در کارآموزی بر مهارتهای اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 159-170]
  • کارورزان پزشکی خود ارزشیابی صلاحیت بالینی کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال تحصیلی 95 -94 [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 237-246]
  • کلمات کلیدی: جواز مشروط بررسی فقهی و پزشکی تعیین جنسیّت جنین توسط تکنیک(PGD) [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 71-86]
  • کلمات کلیدی: قرآن جنسیت جنین از دیدگاه قرآن، روایات و دانش جنین شناسی [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 87-96]
  • کلیه اصول و تکنی کهای جراحی اندا مهای کلیوی-ادراری در دوران اسلامی(از سوم تا قرن سیزدهم هجری) [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 333-350]
  • کمیته اخلاق در پژوهش لزوم بررسی پژوهش های مشاهده ای در کمیته های اخلاق در پژوهش [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 247-257]
  • کیفیت خدمات رابطه ی شایستگی های رهبری بالینی ماماهای شاغل در بیمارستا ن های دولتی دانشگاه علوم پزشکی ایران با شاخص های بیمارستان دوستدار مادر [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 323-332]

گ

  • گامت جنسیت جنین از دیدگاه قرآن، روایات و دانش جنین شناسی [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 87-96]

م

  • مازندران خود ارزشیابی صلاحیت بالینی کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال تحصیلی 95 -94 [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 237-246]
  • ماما رابطه ی شایستگی های رهبری بالینی ماماهای شاغل در بیمارستا ن های دولتی دانشگاه علوم پزشکی ایران با شاخص های بیمارستان دوستدار مادر [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 323-332]
  • ماموریت گرایی آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
  • متخصصین تبیین تجربه متخصصین تعلیم و تربیت و آموزش بهداشت در آموزش بهداشت مدارس با بحران های موجود آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در مدارس با تاکید بر شناسایی نیازها [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 285-300]
  • مثانه اصول و تکنی کهای جراحی اندا مهای کلیوی-ادراری در دوران اسلامی(از سوم تا قرن سیزدهم هجری) [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 333-350]
  • محاسبه هزینه های آموزش تعیین حد گسترش رشته های علوم پزشکی درمقاطع تحصیلات تکمیلی درکشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 9-20]
  • مدارس تبیین تجربه متخصصین تعلیم و تربیت و آموزش بهداشت در آموزش بهداشت مدارس با بحران های موجود آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در مدارس با تاکید بر شناسایی نیازها [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 285-300]
  • مدیران آموزشی بررسی رفتارهای مدیریت عملکرد مدیران گروه‌های آموزشی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با ابزار PMBQ درسال 1395 [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 115-128]
  • مدیریت دانش بررسی رابطه بین مدیریت دانش و اشتیاق شغلی با سکوت سازمانی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 310-322]
  • مدیریت عملکرد بررسی رفتارهای مدیریت عملکرد مدیران گروه‌های آموزشی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با ابزار PMBQ درسال 1395 [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 115-128]
  • مدیریت کلاس تجارب اساتید پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مشکلات مرتبط با مدیریت کلاس [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 179-196]
  • مذهب آگاهی مادران نسبت به احکام شرعی پس از زایمان و ارتباط آن با برخی موارد [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 301-309]
  • مراقبت از سالمندان جایگاه سالمندان و مراقبت از سلامت آن‌ها در اسلام [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 97-104]
  • مراقبت بعد از زایمان آگاهی مادران نسبت به احکام شرعی پس از زایمان و ارتباط آن با برخی موارد [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 301-309]
  • مطالعه کیفی تجارب اساتید پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مشکلات مرتبط با مدیریت کلاس [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 179-196]
  • معاونت آموزشی رابطه بین اخلاق حرفه ای و جامعه پذیری سازمانی میان کارکنان معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 258-271]
  • منتورینگ طراحی و ساماندهی طرح منتورینگ در دانشکده پزشکی شیراز و تقویت آموزش مبتنی بر دانش عمقی از طریق این طرح [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 228-236]
  • موانع اقامه نماز بررسی موانع اقامه نماز بیمار از دیدگاه بیماران بستری در بخش های بستری بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب رفسنجان [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 145-158]

ن

  • نفاس آگاهی مادران نسبت به احکام شرعی پس از زایمان و ارتباط آن با برخی موارد [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 301-309]
  • نوآوری طراحی الگویی جهت شناسایی و ارزیابی ریسک‌های استراتژیک اجرای استراتژی بسته‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 33-44]
  • نوآوری بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مفهومی تدوین [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 45-50]
  • نوآوری بهره مندی از ظرفیت رسانه در استقرار برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ یک تجربه عملی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]

و

  • واژ ه های کلیدی= سند آمایش سرزمینی آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
  • واگذاری حداکثری) آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
  • وزارت بهداشت رابطه بین اخلاق حرفه ای و جامعه پذیری سازمانی میان کارکنان معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 258-271]

ی

  • یادگیری تاثیر آموزش اصول اخلاقی با روش ایفای نقش در کارآموزی بر مهارتهای اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 159-170]